Beantwoord

Niet aangekomen buitelandse betaling

  • 14 April 2021
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Goedendag,

 

Wij hebben verleden week een betaling aan Italie gedaan en de begunstigde meldt vandaag dat deze nog niet aangekomen is.

Ik wil jullie '’op onderzoek'’ sturen (wij accepteren de additionele kosten). Hoe/Waar kan ik mijn klacht aanleveren ?

icon

Beste antwoord van Shari V 14 April 2021, 17:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag RFR

even ter info, een internationale overschrijving kan tot 10 bankwerkdagen duren voor deze volledig verwerkt is.

Om dit te onderzoeken zal je telefonisch contact met ons moeten opnemen. Je kan mijn collega’s bereiken op 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Reageer