Beantwoord

Niet mogelijk om in te loggen in Easy Banking

  • 3 August 2022
  • 5 reacties
  • 455 Bekeken

Reputatie 2
  • Deskundige - Niveau 1
  • 18 reacties

Momenteel blijkt het niet mogelijk om in the loggen bij Easy Banking met de iPhone of de iPad. 

Wanneer je wilt inloggen, na het openen van de app, komt er steeds een pop-up met de melding: “Gelieve de nieuwe versie van Easy Banking te installeren vooraleer verder te gaan. Let op: zorg dat uw toestel de juiste iOS-versie heeft voor deze update van Easy Banking.” Het enige handeling die je kan uitvoeren is: “Ga naar de Apple Store”. In de Apple Store is enkel de geïnstalleerde versie ( Versie 7.7.1) terug te vinden. De iOS versie die geïnstalleerd staat op mijn iPhone is iOS 15.6.

Is het probleem gekend bij BNP Paribas Fortis en wat kan er aan gedaan worden?

icon

Beste antwoord van LarsD 9 August 2022, 09:54

Bekijk origineel

5 reacties

blijkt dat iedereen die IOS update geinstalleerd heeft dit probleem heeft. Reeds verschillende meldingen deze ochtend hier in de community, dus nu zijn ze zeker op de hoogte, alleen nog geen enkele reactie van BNP Parisbas Fortis tot op heden!

Exact hetzelfde probleem hier!

Reputatie 2

@stevendehertefelt 

 

Bedankt voor uw reactie Steven.

Na het posten van mijn melding zag ik ook dat er reeds verschillende berichten m.b.t. dit issue waren binnengekomen. Nu is het inderdaad wachten op een reactie van BNP Paribas Fortis.

Hopelijk zijn ze al aan een oplossing aan het werken.

Reputatie 4

Hallo @Luvan,

Bedankt voor je bericht.

Helaas was er inderdaad een algemene storing met Easy Banking App. Ondertussen moet dit probleem wel terug opgelost zijn.

Reputatie 2

@LarsD 

 

Was inderdaad tegen de avond al terug mogelijk om gebruik te maken van de BNP Parisbas Fortis-app.

Bedankt om mij toch nog even te informeren m.b.t. de oorzaak.

Reageer