Beantwoord

nieuwe kaartlezer

  • 30 January 2024
  • 7 reacties
  • 419 Bekeken

Ik was klant van bpost en ben overgezet naar bnp. Om te kunnen inloggen moet ik een kaartlezer gebruiken maar ik moet een nieuwe aanvragen. Dit kan blijkbaar alleen online maar ik kan niet inloggen. Hoe kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord van LarsD 31 January 2024, 10:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3

Hallo,

Was u gewend om in te loggen met uw oude Bpost kaartlezer op internetbankieren ?

Dan kan u  diezelfde kaartlezer ook gebruiken voor BNP Paribas, want die heeft dezelfde software.

Dat weet ik, maar de batterij van mijn kaartlezer is plat en om een nieuwe aan te vragen moet ik inloggen in easy banking of de app. Dit kan ik niet door de overgang van bpost naar bnp omdat ik bij de eerste registratie zowel in de app als bij easy banking een kaartlezer nodig heb om te kunnen inloggen.

Reputatie 4

Hallo @Carine Van Eecke,

Bedankt voor je bericht.

Het is helaas momenteel niet mogelijk een kaartlezer online te bestellen.

Je kan een nieuwe kaartlezer ophalen in onze kantoren: BNP Paribas Fortis | Zoek een kantoor of geldautomaat

Je kan ook telefonisch via het Easy Banking Centre: 02 762 60 00 een kaartlezer aanvragen en dan krijg je die aan per post. Je kan bellen naar het Easy Banking Centre op werkdagen van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste, Ik heb gisteren 45 minuten aan de lijn gehangen en gewacht maar kreeg niemand aan de lijn! Op kantoor een afspraak maken ook geprobeerd maar ook daar geen gehoor!

Reputatie 4

Hallo @Carine Van Eecke,

Onze excuses voor de lange wachttijd aan de telefoon.

Je kan een kaartlezer ophalen in een advieskantoor (enkel open op afspraak) of een bpost kantoor (open zonder afspraak).

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 3

Hallo,

Als u Easy Go heeft, kan u een kaartlezer vragen in het vroegere Bpostbankkantoor.

Als u Easy Guide heeft vindt u hier het dichtsbijzijnde BNP Paribaskantoor ; de groene logo’s zijn kantoren van Paribas :
https://branch.bnpparibasfortis.be/m/nl/
 

Als uw BNP Paribaskantoor enkel nog toegang op afspraak toelaat :
Afspraak maken kan u hier (u kiest : praktische afspraak maken) 
https://www.bnpparibasfortis.be/nl/public/messagent-router#/appointment

Reputatie 1

Beste @Gella

Bedankt voor uw toevoeging, dat is helemaal correct. Nog een fijne dag verder. 

Groetjes, 

JoachimJ

Reageer