Beantwoord

notificatie

  • 3 August 2023
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Op een of andere manier heb ik de notificatie “ uitgave via uw rekening” geactiveerd op de iphone.

Hoe kan ik dat terug de-activeren?

icon

Beste antwoord van Tim DL 3 August 2023, 13:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Hallo @Robrecht Louage

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Kanr je even uitleggen wat je juist probeert te doen waardoor je deze melding krijgt ?  Zo hebben wij ook meer info en is het makkelijker om jou hiervoor verder te helpen. 

 

Je kan ons hiervoor ook altijd telefonisch bereiken. Dit kan via de Easy Banking App, via ‘Communicatie’ of op het nummer 02 762 60 00. 

 

Groetjes, 

Julie N 

 

P.s.: Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Goede middag,

na een betaling met mijn Visa debetkaart krijg ik een notificatie op mijn I-phone:

Nieuwe debetkaartbetaling” met vervolgens datum, uur, bedrag en het rekeningnummer.

Het is een notificatie die gekoppeld is aan “Easy Banking”

Als ik erop klik wordt de Easy Banking app geopend

Ik heb dit zelf geactiveerd, maar weet niet meer hoe.

Ik wou dit terug deactiveren.

 

mvg

Reputatie 1

Goede middag,

na een betaling met mijn Visa debetkaart krijg ik een notificatie op mijn I-phone:

Nieuwe debetkaartbetaling” met vervolgens datum, uur, bedrag en het rekeningnummer.

Het is een notificatie die gekoppeld is aan “Easy Banking”

Als ik erop klik wordt de Easy Banking app geopend

Ik heb dit zelf geactiveerd, maar weet niet meer hoe.

Ik wou dit terug deactiveren.

 

mvg

Dag Robrecht Louage,

 

Je kan dit op jouw Easy Banking App (de)activeren via ‘Instellingen’ wanneer je bent aangemeld.

Bij de lijst van de instellingen mag je dan kiezen voor ‘Meldingen’,  hier kan je  ‘Meldingen ontvangen’ uitzetten of wijzigen vanaf welk bedrag u een melding zal krijgen.

 

Groetjes,

Tim DL

 

 

Beste,

inderdaad, heb de melding kunnen uitzetten.

Vreemd is dat de optie “meldingen ontvangen” niet “aan” stond.

 

mvg

Robrecht

Reageer