Beantwoord

Omzetten zichtrekening vanuit Easy banking

  • 26 October 2023
  • 10 reacties
  • 742 Bekeken

Hoe kan ik Premium pack rekening omzetten naar Hello pack vanuit de Easy banking app ?

icon

Beste antwoord van Julie N 27 October 2023, 09:54

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2

Hallo @Guido Groeseneken

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Je kan via Easy Banking App de voorkeur wijzigen door onderaan naar ‘Aanbod’ te gaan en dan te kiezen voor ‘Uw pack vanaf 1 januari 2024’. Kan je de voorkeur niet wijzigen? Dan ga je moeten wachten tot 1 januari, vanaf dan kan je met ons contact opnemen en kunnen we de rekening nog wijzigen. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Bedankt voor het antwoord. Ik was inderdaad al op de Aanbod link gaan kijken, maar daar kan ik inderdaad de nieuwe rekeningformule niet wijzigen. Wat is de logica daarvan ? Als ik nu al beslis om naar Hello Pack over te stappen waarom kan dat dan nu al niet zo gepland worden ?

Reputatie 2

Hallo Guido, 

 

Waarom je dit nog niet kan wijzigen , kan ik momenteel jammer genoeg niet nakijken. Je kan hiervoor best even telefonisch contact opnemen. Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes, 

Julie N

Ik heb het nummer 02 762 60 00 al eerder gebeld, en zij beweerden dat ik het kon wijzigen vanuit de Easy banking app, en verwezen me naar deze community voor uitleg hoe dat dan moest. Aangezien ik die niet meteen vond heb ik dan maar deze vraag hier gesteld. Dus ik voel me nu wel een beetje van het spreekwoordelijke kastje naar de muur gestuurd. Ik belde ook al naar het kantoor maar daar wisten ze het voorlopig ook niet. Jammer…

Reputatie 2

Hallo @Guido Groeseneken , 

 

Ik raad jou toch aan om nog een met ons telefonisch contact opnemen. Wij hebben geen toegang tot jouw persoonlijke gegevens omwille van veiligheidsredenen. Wij kunnen jou wel algemene info meegeven hoe je dit zou kunnen wijzigen, maar als je dit niet kan, is hier een achterliggende reden voor en die kunnen wij niet bekijken. 

 

Groetjes,

Julie N 

Heel wat klienten, onder meer mijn zoon en ikzelf, zijn in hetzelfde geval. Via de app lukt het niet, via Easy Phone lukt het, na heel wat wachten en tot de verrassing van de bediende, ook niet. “Je zult begin januari eens moeten opnieuw proberen”. Het maakt toch geen klantvriendelijke indruk dat men een mail of brief ontvangt maar pas kan veranderen als het nieuwe systeem (en de nieuwe kostenstructuur) al gestart is. En nee, Julie, dit heeft blijkbar niks te maken met de persoonlijke gegevens maar met een bug in het systeem.

Reputatie 2

Hallo @josdeck,
​​​​​​@Guido Groeseneken,


Bedankt voor jullie berichten. 

Het klopt inderdaad dat het niet altijd mogelijk is om via Easy Banking App of Easy Banking Web momenteel al de wijziging van je pack door te geven. Een aantal klanten moeten voor een bepaalde datum een keuze maken voor een bepaalde pack. Heb je niet de mogelijkheid om nu al je pack te wijzigen in Easy Banking App of Easy Banking Web, dan krijg je wel de mogelijkheid om dit alsnog te wijzigen vanaf 02/01/2024. 

 

Fijne middag. 

Groetjes, 

Eschauma

 

“Het klopt inderdaad dat het niet altijd mogelijk is om via Easy Banking App of Easy Banking Web momenteel al de wijziging van je pack door te geven.”

 

waarom zeg je “niet altijd” ? Dus soms wel ? Wie wel en wie niet dan ?

 

”Een aantal klanten moeten voor een bepaalde datum een keuze maken voor een bepaalde pack.”

 

Een aantal klanten, dus niet iedereen ? sommigen wel en sommigen niet ?

 

Toch een rare vorm van communicatie vind ik !

Reputatie 2

Hallo @Guido Groeseneken

 

De komst van de nieuwe packs maakt dat heel veel klanten hierover geïnformeerd moeten worden. 

Net omdat zoveel klanten hierover op de hoogte gebracht moeten worden, gebeurt dit in verschillende fases. Niet iedereen ontvangt op hetzelfde moment de communicatie, waardoor het ook praktisch niet mogelijk is om iedereen op hetzelfde moment de keuze voor een bepaalde pack te laten doorgeven. 

Je hoeft je hierover zeker geen zorgen te maken, in januari is er zeker nog voldoende tijd om je keuze door te geven. 

 

Groetjes, 

Eschauma

Ja, dan zijn we weeral 2 maanden verder. iedereen is deze brief dan al lang vergeten en heeft pas in mei door dat er 5.50 euro per maand van de rekening gaat in plaats van 3.50 of minder en das dan makkelijk verdient met 1 miljoen klanten niet 🤔

 

ik heb het alvast in mijn agenda staan op 2 januari maar hoop dat ze toch nog gaan beseffen dat ze gewoon de mogelijkheid kunnen installeren in de app 

 

groet

Jan

Reageer