online bankieren buitebland

  • 25 August 2023
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Ik ben in het buitenland en zou zo snel mogelijk een transfer willen maken, maar er is een technisch probleem weten jullie hoelang dit duurt en wanneer dit opgelost is?


1 reactie

Reputatie 1

Ik ben in het buitenland en zou zo snel mogelijk een transfer willen maken, maar er is een technisch probleem weten jullie hoelang dit duurt en wanneer dit opgelost is?

Dag @Jamel,

 

Bedankt voor je bericht.

En onze excuses voor het late antwoord.

 

Welk technisch probleem krijg je wanneer je de overschrijving bevestigd?

Dit kan steeds te maken hebben met bijvoorbeeld de limieten voor overschrijvingen, deze kan je terugvinden voor de Easy Banking App en Web op Overschrijvingslimiet, Easy Banking Web | BNP Paribas Fortis.

Indien de limieten de overschrijving zou toestaan en je deze foutmelding blijft krijgen raad ik aan om met onze helpdesk telefonisch contact op te nemen. 

Dit kan je beveiligd via je Easy Banking App door in het communicatiemenu te kiezen voor ‘Easy Banking Centre’ en het onderwerp ‘Online bankieren’ te selecteren of op het nummer 02 433 40 92.

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer