Ik ben in het buitenland en zou zo snel mogelijk een transfer willen maken, maar er is een technisch probleem weten jullie hoelang dit duurt en wanneer dit opgelost is?
Ik ben in het buitenland en zou zo snel mogelijk een transfer willen maken, maar er is een technisch probleem weten jullie hoelang dit duurt en wanneer dit opgelost is?
Dag
Bedankt voor je bericht.
En onze excuses voor het late antwoord.
Welk technisch probleem krijg je wanneer je de overschrijving bevestigd?
Dit kan steeds te maken hebben met bijvoorbeeld de limieten voor overschrijvingen, deze kan je terugvinden voor de Easy Banking App en Web op Overschrijvingslimiet, Easy Banking Web | BNP Paribas Fortis.
Indien de limieten de overschrijving zou toestaan en je deze foutmelding blijft krijgen raad ik aan om met onze helpdesk telefonisch contact op te nemen.
Dit kan je beveiligd via je Easy Banking App door in het communicatiemenu te kiezen voor ‘Easy Banking Centre’ en het onderwerp ‘Online bankieren’ te selecteren of op het nummer 02 433 40 92.
Groetjes,
Tim DL
PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.