Beantwoord

overschakelen van Ppost bank naar hello bank

  • 7 December 2023
  • 3 reacties
  • 309 Bekeken

Hallo,

volgende maand stopt m’n bpost bank waar ik al jaren bij was, ik vraag me af of ik alles dan kan overzetten op mijn hello bank rekening en al de verrichtingen en domicilieringen kan behouden ,en of het ook gratis blijft

mvg Etiennne Ostin

 

icon

Beste antwoord van LarsD 8 December 2023, 10:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo @Etienne Ostin,

Bedankt voor je bericht.

Je kan gewoon je rekeningnummer behouden als je de overstap maakt naar Bnp Paribas Fortis of Hello bank!. Hierdoor blijven de doorlopende opdrachten en domiciliëringen op je rekening verder lopen. Voor het uitvoeren van deze automatische verrichtingen betaal je geen extra kosten bij Bnp Paribas Fortis of Hello bank!. 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Bedankt voor de info, weet u ook of ik dit nu reeds kan doen en niet hoeft te wachten tot de Bpost bank er mee ophoud,

en welke stappen moet ik daarvoor doen

mvg Etiennne 

 

Reputatie 4

Hallo @Etienne Ostin,

Je hebt normaal nu al een voorstel gekregen voor een bepaald pack binnen Bnp Paribas Fortis: Easy Guide of Easy Go. Vanaf januari ga je automatisch naar dit pack overgaan. Je kan wel nadien in januari van pack veranderen als je bijvoorbeeld wil overstappen naar het digitale pack van Hello bank!.

Hiervoor kan je dan met het Easy Banking Centre (02 762 60 00) of één van onze kantoren contact nemen om het pack te wijzigen.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer