Beantwoord

overschrijving via de easy banking app

  • 8 October 2020
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

Ik kan sinds een week geen overschrijvingen meer doen via mijn easy banking app van mijn rekening naar mijn spaarrekening. Ik kreeg steeds een foutmelding dat er een technische fout is. Ik heb al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dat haalde niks uit.Hoe komt dit?

icon

Beste antwoord van Anonymous 8 October 2020, 11:15

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @Akram ,

Bij overschrijvingen naar spaarrekeningen ligt dit meestal aan de limiet.

  • Een klassieke spaarrekening heeft geen limiet
  • Een ster- en Hello4You spaarrekening heeft een stortingslimiet van 6.000 euro.
  • Een woonspaarrekening heeft een stortingslimiet van 9.000 euro.

Dit is dus de limiet die er jaarlijks op gestort kan worden, ongeacht of dit geld er achteraf terug wordt afgehaald.

 

Kan het zijn dat dit bij jou aan de hand is?

Groetjes,

Lieze

Reageer