Beantwoord

Papieren uittreksels

  • 31 January 2024
  • 5 reacties
  • 289 Bekeken

Ik was klant bij Bank van de Post; ben dus nu verplicht overgestapt naar Bnpparisbasfortis. Alhoewel ik aangegeven heb mijn uittreksels online te kunnen bekijken, kreeg ik vandaag een omslag met papieren uittreksels. Mijn partner idem dito. Ik heb die niét gevraagd; maar ze zullen mij wellicht aangerekend worden. Hoe geraken wij daar van af. Op een bericht via mijn account wordt naar hier verwezen voor vragen, wegens té druk.

icon

Beste antwoord van LarsD 31 January 2024, 11:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo @M.Ducatteeuw,

Bedankt voor je bericht.

Was de voorkeur voor jullie beiden aangepast? Het is namelijk zo dat als jullie een gemeenschappelijke rekening hebben dat de voorkeur wel voor de twee houders op dezelfde manier moet staan.

Je kan hier vinden hoe je de voorkeur van de verzending van de uittreksels kan wijzigen: Je voorkeuren voor rekeninguittreksels wijzigen | Community BNP Paribas Fortis

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hallo @M.Ducatteeuw,

Bedankt voor je bericht.

Was de voorkeur voor jullie beiden aangepast? Het is namelijk zo dat als jullie een gemeenschappelijke rekening hebben dat de voorkeur wel voor de twee houders op dezelfde manier moet staan.

Je kan hier vinden hoe je de voorkeur van de verzending van de uittreksels kan wijzigen: Je voorkeuren voor rekeninguittreksels wijzigen | Community BNP Paribas Fortis

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Bedankt LarsD. Neen, we hebben aparte rekeningen waarop duidelijk aangevinkt is dat we de uittreksels via easyweb willen.

Reputatie 1

Goedemiddag @M.Ducatteeuw , 

Bedankt voor jouw bericht. 

Indien de rekeninguittreksels enkel ingesteld staan op “online” aflevering, zou je ze normaal gezien niet per post mogen ontvangen. Je kan in dit geval best contact opnemen met ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00. We kunnen dan samen met jou nagaan of er iets foutgelopen is en dit rechtzetten. Je kan ons bereiken van maandag tot vrijdag tussen 7 en 22u en zaterdag tussen 9 en 17u. 

Bedankt alvast. 

Met vriendelijke groeten, 

JoachimJ

Goedemiddag @M.Ducatteeuw , 

Bedankt voor jouw bericht. 

Indien de rekeninguittreksels enkel ingesteld staan op “online” aflevering, zou je ze normaal gezien niet per post mogen ontvangen. Je kan in dit geval best contact opnemen met ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00. We kunnen dan samen met jou nagaan of er iets foutgelopen is en dit rechtzetten. Je kan ons bereiken van maandag tot vrijdag tussen 7 en 22u en zaterdag tussen 9 en 17u. 

Bedankt alvast. 

Met vriendelijke groeten, 

JoachimJ

Bedankt ! Ik ga het asap proberen….vrees wél lange wachttijden aan de telefoon.

Reputatie 1

Hallo @M.Ducatteeuw , 

Graag gedaan en veel succes. Hopelijk komt het snel in orde. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, mag je ons altijd contacteren via deze pagina of andere kanalen. 

Met vriendelijke groeten, 

JoachimJ

Reageer