Beantwoord

PIN BLOCKED

  • 17 April 2020
  • 3 reacties
  • 5480 Bekeken

Gisteren in het bankkantoor mijn pincode laten deblokkeren en onmiddellijk  gereset  in de bankautomaat via een geldafname geen probleem. All ik thuis wil inloggen op easy banking via kaartlezer krijg ik  nog steeds de melding pin blocked

Graag een oplossing hiervoor

 

icon

Beste antwoord van YannickB 17 April 2020, 12:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Martine,

Na een geldopname aan een automaat van onze bank zou het in orde moeten zijn.

Heb je toevallig meerdere debetkaarten? Zo ja, dan werd vermoedelijk de verkeerde kaart gedeblokkeerd. In dat geval kan ik je jammer genoeg enkel aanraden ons even opnieuw te bellen en te vragen om al je debetkaarten te resetten.

Het is nadien alvast voldoende als je je pincode intoetst aan een van onze automaten. Je bent niet verplicht om geld op te nemen.

Mijn pincode is geblokeerd op kaartlezer wat moet ik doen?

Reputatie 5
Badge

Dag @Sanneke02 , 

Je kan best contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je kaart normaliseren. Hierna dien je de kaart in een automaat van BNP Paribas Fortis te steken en de correcte pincode in te geven. Zo zal de kaart opnieuw werken.

Fijne dag verder!

Reageer