Beantwoord

Probleem gsm nummer

  • 5 March 2022
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Dag Beste ik heb een gsm nummer doorgegeven aan de bank terwijl dat die erna geblokkeerd werd en nu kan ik niet on EASY BANKING APP. Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord van LarsD 5 March 2022, 14:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Hameeda Hotak 

Bedankt voor je bericht. Je hebt dus een nieuw telefoonnummer laten registreren bij ons? Je kan dan nu niet aanmelden op de app op je nieuwe toestel?

Als je melding krijgt dat je toegang is geblokkeerd tot de app dan kan het ofwel zijn dat je kaart voor online is geblokkeerd of dat je online web contract is geblokkeerd of ontbreekt.

In elk geval kan je best hiervoor contact nemen met onze helpdesk op het volgende telefoonnummer: 02 433 40 92. Je kan bellen elke werkdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer