Beantwoord

problemen met app op iphone

  • 1 April 2024
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

  • Deskundige - Niveau 1
  • 1 reactie

Dag Allen,

Wanneer ik de app op het toestel iphone 12 mini  (toestel van mijn moeder) installeer en daarna mij afmeld in de app, krijg ik de volgende dag de melding dat de maximale duur van mijn sessie bereikt is. Ik heb nochtans op afmelden geklikt voor ik de app afsloot.

 

 

Vervolgens kan ik de app niet meer gebruiken en moet ik het opnieuw installeren om terug te kunnen gebruiken.

Iemand die enig idee heeft hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

Mvg,

Kevin Tahon

icon

Beste antwoord van ktan08 5 April 2024, 16:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge

Die melding is normaal na te lange inactiviteit.
Als je vervolgens op “Sluiten” klikt, wordt je normaal gezien terug naar het aanmeldscherm gestuurd.

Welke IOS versie heb je? Kan je deze eens upgraden naar v17.4.1 ?

Reputatie 2

Hey @ktan08 , 

het kan zijn dat de applicatie nog blijft draaien in de achtergrond van je toestel als je de applicatie daar ook niet sluit of wegveegt.

Ondanks dat je je afmeld van je klantenprofiel, kan je de Easy Banking App dus het beste ook sluiten in de apps die in de achtergrond nog blijven draaien.

 

Je kan ook de stappen volgen die Seerdekens heeft meegegeven.

Laat ons zeker weten indien het zich nog steeds zou voordoen!

 

Groetjes,

Jess

Het updaten van het is heeft het probleem verholpen.

Merci voor de hulp.

 

Mvg,

Kevin 

Reputatie 5

Hallo @ktan08,

Bedankt voor ons een update te geven. We zijn blij dat het probleem hiermee is verholpen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ik heb de probleem ook en doe ik aan en uit kom altijd maximale duur sessie verlopen ik kom niet op mijn rekening wat de doen

Reageer