Beantwoord

Problemen met opvragen verrichtingen

  • 10 December 2023
  • 15 reacties
  • 364 Bekeken

Ik gebruik een iMac computer met macOS Sonoma 14.1.2

Sinds enige tijd krijg ik het “wachtwieltje” te zien wanneer ik naar de verrichtingen van een rekening wil kijken. Ik krijg dus de verrichtingen niet te zien.

Ik heb dit probleem in Safari maar ook in Google chrome. Vrijmaken cache is geen oplossing. Ligt ook niet aan de muis want heb met een niet apple muis ook getest en zelfde probleem.

Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord van Bert VdE 13 December 2023, 11:07

Bekijk origineel

15 reacties

Dag @Patrick Peeters,

 

Bedankt voor jouw bericht. Dit klinkt inderdaad als een vervelend probleem. Dit kan soms ook aan de internetverbinding liggen van het toestel. Als een browserreset niet helpt, kan je best even proberen van de internetverbinding van jouw PC even te resetten. 

Als het probleem dan blijft aanhouden, nodigen we je graag uit om contact met ons op te nemen via jouw Easy Banking App door te klikken op "Communicatie" -> "Hulp en contact" -> "iets anders" -> "Hulp met internetbankieren" -> "Easy Banking Centre". Dan zoeken we samen met jou naar een oplossing.

Maak je geen gebruik van onze app? Dan kan je ons ook contacteren op het nummer 02 433 40 92.
Wij staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Groetjes,
Bert

Ik heb het zelfde probleem met mijn iMac (Sonoma 14.1.2)

Niets te maken met mijn internetverbinding. 

 

 

Dag @Benoit Spreutels,

 

Bedankt voor jouw antwoord.

Wij zullen dit alvast doorgeven aan onze diensten zodat zij kunnen kijken of er een algemeen probleem is. Voorlopig zou ik aanraden om een browserreset uit te voeren. Dit verhelpt veel problemen.

Als het probleem hiermee niet is opgelost, kan je best even contact opnemen met ons op het nummer 02 433 40 92. Op deze manier kunnen we naar andere oplossingen zoeken.

Je kan ook contact met ons opnemen via jouw Easy Banking App door te klikken op "Communicatie" -> "Hulp en contact" -> "Iets anders" -> "Hulp met internetbankieren" -> "Easy Banking Centre".

 

Groetjes,
Bert

Browser reset, cache legen, andere browser gebruiker is spijtig genoeg geen oplossing. Met de vorige iMac OS systemen was er geen probleem.

Dag @Patrick Peeters,

 

Bedankt voor jouw antwoord. We hebben dit ondertussen doorgegeven aan onze diensten en dit is een algemeen technisch probleem aan onze kant. Onze excuses voor het ongemak.


Het probleem doet zich voornamelijk voor bij de browser Safari dat gebruikt wordt door iMac-toestellen. In sommige gevallen, helpt het om een andere browser te gebruiken zoals Mozilla firefox of Microsoft Edge.
Indien dit niet helpt, kan je altijd nog van onze app gebruik maken op jouw smartphone of tablet om jouw dagelijkse verrichtingen te doen. 
 

Wij houden jullie op de hoogte via dit kanaal van zodra wij een update hebben over dit probleem.

Groetjes,
Bert

Dag Bert,

 

1 maand later …. het werkt nog niet ! Geen nieuws ?

 

Groetjes,

Benoit

Reputatie 3

Dag Bert,

 

1 maand later …. het werkt nog niet ! Geen nieuws ?

 

Groetjes,

Benoit

Hallo,

Kan u Google Chrome installeren ? Misschien werkt het daarmee beter dan met Safari.

Reputatie 4

Hallo @Benoit Spreutels,

We hebben helaas nog geen update hierin. Momenteel wordt dus aangeraden te proberen via een andere webbrowser of de website te openen via de Incognito modus. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hallo, 

Ik heb Google Chrome geinstalleerd. Niet beter 😟. Geen historiek (1 keer op 10), geen link naar zoomit…

Ben Ik de enige klant die macOs Sonoma 14.2.1 gebruikt?

Groetjes, 

Benoît 

Reputatie 4

Hallo @Benoit Spreutels,

Bedankt voor de update.

Maar heb je ook al geprobeerd de website te gebruiken via de Incognito modus in de browser? Blijkbaar zou dit wel ook het probleem voorlopig kunnen oplossen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

“Incognito modus in de browser” werkt niet. Bekijken van document ter ondertekening werkt niet.

Wanneer is er een oplossing voorzien? We betalen toch om een werkende applicatie te mogen gebruiken, niet?

Reputatie 1

Hey @Patrick Peeters ,

we excuseren ons voor het ongemak en dat deze storing zich al lange tijd voordoet.

Er zou een fix voorzien zijn voor dit probleem in de komende update van de Easy Banking Website (wanneer specifiek deze is weet ik niet).

 

Ik zie het nog niet vermeld staan eerder in het topic, maar via de Easy Banking App op tablet of telefoon kan je zonder problemen de historiek van de (zicht)rekeningen nakijken. Heb je ondertussen via die weg de historiek al kunnen bekijken?

 

Groetjes,

Jessica

Hallo!

Het werkt nu perfekt bij mij 👍😊

Groetjes, 

 

Benoît 

Met de upgrade naar Sonoma 14.3.1 is het probleem idd opgelost. 

Reputatie 1

Hey @Benoit Spreutels en  @Patick , super fijn om te horen dat het ondertussen weer werkt! :) 

 

Groetjes,

 

Jessica

 

Reageer