Beantwoord

QR code scannen en betalen met de app

  • 10 July 2023
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Hoi

Een week geleden had ik een transactie met de QR code die verkeerd was, dus ik onderbrak de transactie. Sinds dien krijg ik altijd een technisch probleem als ik opnieuw wil proberen. App al helemaal van gsm afgedaan en terug op gezet, het lukt maar niet. Wat kan hier aan gedaan worden?

Groeten! 

icon

Beste antwoord van LarsD 14 July 2023, 09:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Bieke Marieke,

Bedankt voor je bericht.

Dus sinds je de transactie had stopgezet werkt de functie niet meer om codes in te scannen. Je kan dus ook niet meer ontvangen?

Wat voor soort melding krijg je? Algemene technische storing? We hebben namelijk helaas opgemerkt dat er problemen zijn met deze functie in de app. Onze technische dienst is volop bezig dit verder te onderzoeken.

Je kan eventueel contact zoeken met onze helpdesk om na te kijken of er nog een andere oorzaak is voor het probleem. Je kan in de app bellen door er te klikken op Communicatie. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste

Inderdaad steeds een technische storing komt er steeds op.

Ik heb al naar de centrale diensten gebeld maar daar sturen ze door naar het kantoor en die mensen weten het natuurlijk ook niet. Van het kastje naar de muur. Wat nu?

 

Met vriendelijke groeten

 

Reputatie 4

Hallo, @Bieke Marieke,

Bedankt voor ons een update te geven.

Helaas is er ook een algemeen probleem opgemerkt met deze functie. Een alternatief dat je ondertussen kan gebruiken is de aparte app van Payconiq by Bancontact. Hieraan kan je ook je rekening koppelen en gebruik maken van het scannen en betalen via een QR code. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer