Sinds midden oktober 2023 krijg ik deze foutmelding (zie foto in bijlage) wanneer ik een code wil scannen in de Easy Banking app: “Technical Problem. Due to a temporary issue, you can’t continue. Please try again later.”
Tot voordien heeft het scannen van bancontact-QR-codes altijd correct gewerkt.
Sinds het probleem is begonnen, is de app al enkele malen geüpdatet, maar het probleem is altijd gebleven tot nu (31 oktober 2023).
In een poging het probleem op te lossen, heb ik reeds de app volledig gedeïnstalleerd, opnieuw geinstalleerd en een nieuw profiel aangemaakt met behulp van de kaartlezer. Het probleem blijft helaas na herinstallatie van de app.
Binnen het gezin hebben we allebei hetzelfde probleem met de app. We gebruiken allebei een Xiaomi Poco F3 met Android erop.
Hoe kan ik dit oplossen? En als ik dit niet zelf kan oplossen, hoe en wanneer zal BNP Paribas Fortis dit oplossen?
Alvast bedankt!
Beste antwoord van Eschauma
Bekijk origineel