Beantwoord

Quick Start Guide BPost Bank

  • 17 January 2024
  • 10 reacties
  • 166 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 4 reacties

Beste,

Tot op heden hebben wij als Bpostbank klant nog geen Quick Start Guide pakket ontvangen. Gezien de korte termijn tot 22 januari is dit mogelijk ook digitaal beschikbaar ?

Dank bij voorbaat

icon

Beste antwoord van JoachimJ 17 January 2024, 15:37

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1

Goedemiddag @SRobbe 

Bedankt voor jouw bericht. Deze informatie is afgelopen maandag (15 januari) verzonden per post. Je zou deze dus eerstdaags moeten ontvangen in de brievenbus. Hopelijk kan je er dan snel mee aan de slag. Mocht je toch nog bijkomende informatie willen inwinnen, weet dat we telefonisch bereikbaar zijn op het nummer 02 762 60 00. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Bedankt alvast en nog een prettige dag. 

Groetjes,

JoachimJ

Reputatie 3

Hallo,


 

Reputatie 3

Hier zijn de ingescande pagina’s, de pagina’s met enkel foto’s zonder relevante tekst heb ik weggelaten.
U kan het beste de foto’s bekijken, en dan : rechtermuisklik op de foto, vervolgens :  “Afbeelding opslaan als”. De kwaliteit van de opgeslagen foto’s op de computer zal beter zijn dan hier te zien is op het forum.
Ik heb gezocht naar deze welkombrochure van BNP Paribas als pdf op hun site, maar het was vergeefse moeite.
 


p 4.


 


p 6 :


 


p 8 :


 


p 10:


 


 


 


p 16 :


 


p 18 :


 


p 20:


 


p 22 :


 



 

Dank ! Ondertussen ook ontvangen via de post

Reputatie 1

@Gella bedankt voor jouw bijdrage in deze. 

 

Ik wens je nog een prettige dag verder. 

 

Groetjes

JoachimJ

Reputatie 1

@SRobbe 

 

Fijn om te horen. Hopelijk kan je nu vlot aan de slag. Mocht je nog vragen hebben, twijfel niet ons te contacteren. 

 

Een fijne dag verder gewenst. 

 

Groetjes,

JoachimJ

Beste we kunnen nog steeds niet op Easy Banking app, ook niet op bestaande Fortis rekeningen ?

Ondertussen gelukt door de app te verwijderen en terug erop te zetten en opnieuw te registreren 

Maar historiek gaat maar terug naar 13 november 23 en begunstigden zijn ook niet mee ?

Reputatie 4

Hallo @SRobbe,

Bedankt voor je bericht.

Inmiddels zou je opnieuw toegang moeten hebben tot alles. Laat ons weten indien dit niet het geval is.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer