Beantwoord

Rekening bij andere banken

  • 10 February 2020
  • 5 reacties
  • 473 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Beste,

 

Ik heb een tijdje geleden twee rekeningen toegevoegd van twee verschillende externe banken.

Voor de beide kan ik echter niet meer ondertekenen waardoor ik ze dus ook niet meer kan verwijderen uit mijn overzicht.

 

Hoe pak ik dit best aan?

 

mvg,

Dominique

icon

Beste antwoord van YannickB 12 February 2020, 15:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo Sindo,

Wat is de reden dat je niet meer kan tekenen? Krijg je een foutmelding als je het probeert, of werden de rekeningen afgesloten?

Dag YannickB,

 

De volmacht van de ene rekening werd ingetrokken. Bij de andere krijg ik een foutmelding (ING).

 

mvg,

Dominique

Reputatie 7

Bedankt!

Kan je me ook nog zeggen welke foutmelding je exact krijgt en op welke dag en op welk tijdstip ze voor het laatst verscheen? Dan laat ik het voor beide situaties nakijken.

Dag YannickB,

 

Goh - niet onmiddellijk.

En eigenlijk heb ik de beide niet meer nodig in mijn overzicht - ING wordt binnenkort opgezegd dus ze mogen beiden weg en aan die van de KBC kan ik sowieso niet meer aan.

 

mvg,

Dominique

Reputatie 7

Hallo Sindo,

De mogelijkheid om rekeningen van andere banken te schrappen zonder kaartlezer zit momenteel nog niet in onze app. Het is alvast wel voorzien voor een van de volgende updates.

Voorlopig kan ik je jammer genoeg enkel aanraden om ons telefonisch te contacteren via 02 762 60 00 of je aan te melden op onze website en ons een bericht met je vraag en de te schrappen rekeningnummers te sturen via ‘Berichten’ bovenaan rechts.

Zelf heb ik via dit platform onvoldoende toegang en zicht tot je gegevens om dit in orde te kunnen brengen.

Reageer