Beantwoord

scannen en ontvangen op de EBA

  • 15 November 2023
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

ik heb recentelijk een nieuwe rekening geopend bij BNPPF, ik heb al een betaling gedaan bij een handelaar in een winkel

 

doch als ik in mijn EBA ‘ontvangen’ selecteer staat deze nieuwe rekening er niet tussen.

 

Hoe kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord van Julie N 15 November 2023, 14:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @ChantalVDB

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Jammer genoeg kan ik omwille van veiligheidsredenen geen persoonlijke informatie raadplegen. Ik raad jou aan even telefonisch contact op te nemen, zodat we jou optimaal kunnen verder helpen.  

Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer