Beste ,
Dit ontving ik gisterenavond, is dit echt? Het is best verwarrend omdat ik toevallig zaterdag met jullie contact heb gezocht.
Alvast bedankt en met vriendelijke groet J
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelBeste ,
Dit ontving ik gisterenavond, is dit echt? Het is best verwarrend omdat ik toevallig zaterdag met jullie contact heb gezocht.
Alvast bedankt en met vriendelijke groet J
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelHallo
Bedankt om het even na te vragen.
Dit bericht komt niet van ons, maar is een poging tot phishin/fraude. Wij sturen alvast geen sms’en vanaf persoonlijke gsm-nummers en we zullen je via dat kanaal ook nooit melden dat er problemen zijn en/of vragen om aan te melden.
Groetjes.
Ik heb ze geopend en gebruikt wat nu
Dag
Je bent helaas slachtoffer geworden van smishing waar fraudeurs gevoelige informatie hebben bemachtigd. Groot kans dat er ook financiële schade is.
Heb je al Card Stop gecontacteerd? (078 170 170)
Ik raad je aan om morgenvroeg met het Easy Banking Centre in contact te komen, vanaf 07u00 zijn ze al bereikbaar. (02 762 60 00)
Hopend op een goed eind.
Ik heb al cardstopgebeld en een nieuwe kaart aangevraagd bij de bank maar ik kreeg van de bank een sms vr pincode te wijzigen nog geen gehad
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.