Beantwoord

spaarrekening plus verschijnt niet op easybankingapp van mijn man

  • 11 January 2024
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Hallo,ik opende recent een plusspaarrekening via de app.Op naam van mijn man en mij zoals de vorige spaarrekeningen.maar mijn man kan deze niet zien in zijn easybankingapp.ook al geprobeerd om favorieten in startscherm te wijzigen maar ze verschijnt niet.Kan het te maken hebben met het feit dat ik die opende?Moet hij nog ergens een toestemming geven?Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord van LarsD 11 January 2024, 11:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo @Nenados,

Bedankt voor je bericht.

Je kan best dan eens met het Easy Banking Centre contact nemen om na te kijken of je partner wel correct verbonden is aan de rekening. Zo ver je zelf kan zien staat de rekening wel effectief op beide namen?

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Je kan dan bellen via 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Het Easy Banking Centre is open van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Nee,ik vrees dat enkel de rekeningnaam op ons beiden staat maar ikzelf ben de rekeninghouder.Ik zal dus idd contact opnemen. Mvg 

Reputatie 4

Hallo @Nenados,

Alvast onze excuses voor dit ongemak. Het is inderdaad goed om dan dit verder te laten nakijken en de nodige aanpassing te laten doen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer