Wegens storing op easy banking kunnen wij al een tijdje geen betalingen uitvoeren.
Wanneer gaat dat opgelost geraken?
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelWegens storing op easy banking kunnen wij al een tijdje geen betalingen uitvoeren.
Wanneer gaat dat opgelost geraken?
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelHey
Welke specifieke foutmelding krijg je?
Is het bij een overschrijving in de Easy Banking App of via het Bancontact gedeelte?
Groetjes,
Lieze
Het is bij home banking. Bij het inloggen krijg ik de melding “ door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar”
Hey
Heb je toevallig onlangs een nieuwe kaart gekregen?
Hier kan je vinden hoe je een nieuw profiel kan aanmaken!
Groetjes,
Lieze
De melding “ door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar” komt inderdaad frequent voor tijdens het aanmelden. Mijn oplossing is dan dat ik de app sluit en terug opstart. En de elke keer lukt mij het dan om aangemeld te worden. Ik merk wel dat de aanmeldingstijd is toegenomen sinds vorige update. Probleem van time-out misschien in het tot stand komen van de verbinding. Ik zou het niet weten en hopelijk is dat een tijdelijk probleem.
Groeten, Rudi
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.