Skip to main content

Ik kan de easy banking app niet meer gebruiken!? Er staat dat het via een technisch probleem niet beschikbaar is. Dit is al een paar weken zo. 
 

 

Hey @Yasmina ,

 

Zou het kunnen dat je deze melding krijgt sinds je een nieuwe kaart hebt? Dan raad ik je aan deze stappen te volgen zodat je een nieuw profiel kan aanmaken voor je nieuwe kaart.

Indien dit niet het geval is, zou je dan kunnen kijken of je achteraan de foutmelding een foutcode krijgt van letters en cijfers?

 

Groetjes,

Lieze


Bedankt voor de reactie!

 

Er staat inderdaad een foutcode bij. GMA0500

 

groeten 

 

Yasmina


Hey @Yasmina ,

 

Na welke actie krijg je deze melding?

Is dit bijvoorbeeld nadat je op “Aanmelden” klikt, je code invoert of op een ander moment?

 

Groetjes,

Lieze


 Direct als ik m’n code wil ingeven krijg ik die melding. 
 

groetjes✌🏼


Is dit op het Easy Banking gedeelte of bij het Bancontact gedeelte (dit kan ook als je wordt doorverwezen via een website om een betaling te bevestigen)?

 

Groetjes,

Lieze


Via de easy banking app. 

 

✌🏼


Bedankt voor de gegevens, @Yasmina !

 

Dit zou best even worden nagekeken door mijn collega’s van de helpdesk.

Zou je hiervoor telefonisch contact kunnen opnemen op 02 433 40 92?

Zo vinden we zo snel mogelijk een oplossing.

 

Groetjes, 

Lieze


Reageer