Ik kan de easy banking app niet meer gebruiken!? Er staat dat het via een technisch probleem niet beschikbaar is. Dit is al een paar weken zo.
Ik kan de easy banking app niet meer gebruiken!? Er staat dat het via een technisch probleem niet beschikbaar is. Dit is al een paar weken zo.
Hey
Zou het kunnen dat je deze melding krijgt sinds je een nieuwe kaart hebt? Dan raad ik je aan deze stappen te volgen zodat je een nieuw profiel kan aanmaken voor je nieuwe kaart.
Indien dit niet het geval is, zou je dan kunnen kijken of je achteraan de foutmelding een foutcode krijgt van letters en cijfers?
Groetjes,
Lieze
Bedankt voor de reactie!
Er staat inderdaad een foutcode bij. GMA0500
groeten
Yasmina
Hey
Na welke actie krijg je deze melding?
Is dit bijvoorbeeld nadat je op “Aanmelden” klikt, je code invoert of op een ander moment?
Groetjes,
Lieze
Direct als ik m’n code wil ingeven krijg ik die melding.
groetjes
Is dit op het Easy Banking gedeelte of bij het Bancontact gedeelte (dit kan ook als je wordt doorverwezen via een website om een betaling te bevestigen)?
Groetjes,
Lieze
Via de easy banking app.
Bedankt voor de gegevens,
Dit zou best even worden nagekeken door mijn collega’s van de helpdesk.
Zou je hiervoor telefonisch contact kunnen opnemen op 02 433 40 92?
Zo vinden we zo snel mogelijk een oplossing.
Groetjes,
Lieze
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.