Telkens melding EBW 2704 wanneer ik stand visa wil consulteren.
Al verschillende keren gebeld naar helplijn,niemand kan dit oplossen.
App al 2 keer verwijderd en opnieuw opgestart.
Dringend oplossing aub!
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelTelkens melding EBW 2704 wanneer ik stand visa wil consulteren.
Al verschillende keren gebeld naar helplijn,niemand kan dit oplossen.
App al 2 keer verwijderd en opnieuw opgestart.
Dringend oplossing aub!
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo,
Ik ga je aanraden het volgende te proberen:
Je kan op je toestel het cache geheugen verwijderen. Vaak als dit te veel plaats neemt op het toestel kan dat voor problemen zorgen bij het gebruik van de applicatie, omdat dit dan ook weer veel geheugen gebruikt.
Heb je een android toestel, dan doe je dat op deze manier:
Soms moet je best ook afzonderlijk het cache geheugen van het toestel wissen:
Gebruik je een toestel van Apple, dan ga je naar Instellingen > Algemeen > iPhone-opslag. Daarna kun je naar onderen scrollen om het overzicht van de verschillende apps te zien. Hier kan je ook zien hoeveel data je apps innemen. Bij elke app heb je twee verschillende opties: ‘Ruim op’ en ‘Verwijder app’.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Helpt niet
Maar kan je wel de uitgaven nog raadplegen via de optie Zoomit in de applicatie?
Het is mogelijk dat er een instelling van de kaart niet correct staat.
Als je kaart in het verleden per ongeluk verborgen werd, dan kan dit zorgen voor problemen bij de weergave van de transacties. Het kan tot een dag na het terug zichtbaar maken van de kaart, duren voor de foutmelding verdwijnt.
Je kan wel nakijken of dit correct staat via je profiel op onze website: https://www.bnpparibasfortis.be/.
Zoomit lukt wel, maar daar zie ik niet hoeveel er nog op mijn kaart staat.
Ik zou toch willen dat de app werkt
Zoomit lukt wel,maar daar zie ik niet hoeveel er nog op mijn kaart staat
Ik weet niet of je ondertussen al hebt kunnen nakijken in de website of de instellingen van de kaart juist staan?
Verder kan ik wel ook melden dat van donderdag 11 tot en met zondag 14 november er een technische migratie zal gebeuren van de kredietkaarten. Daardoor zijn tijdelijk de meest recente verrichtingen van de kaart niet te raadplegen. Er zal ook een banner verschijnen in de app en de website om dit te melden. Het is mogelijk dat de foutmelding die je nu krijgt, daar ook mee te maken heeft.
Beste,
Lukt nog steeds niet!
Waarom kan niemand dit oplossen!!??
Dag Karina,
Kan je onderstaande stappen volgen en bevestigen dat je dat gedaan hebt en of het nadien lukt om de details van je Visa te bekijken?
Heb ik gedaan.
Het probleem blijft, ook op de pc zo.
Bedankt. In dat geval raad ik je aan om ons Easy Banking Centre nog eenmaal te bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App voor smartphone (kies voor Online bankieren).
Vraag aan de collega om de gegevens van je Visa te verzamelen en om het probleem te laten onderzoeken door onze specialisten. Zij zullen je nadien contacteren van zodra er meer nieuws is.
Mogelijk gaat het om een probleem met enkele achterliggende parameters van de kaart. In het slechtste geval zullen we je Visa moeten vervangen.
Al allemaal gedaan
Ik wacht op antwoord
Beste,
Er is nog steeds niets opgelost!
Kan er nu eens echt iemand helpen?
Ik heb nu alles gedaan wat je aangeraden had.
Dag Karina,
Ik begrijp dat het niet prettig is als je al zolang problemen hebt.
Via deze site hebben we echter geen enkele toegang tot jouw persoonlijke en financiële info. Ik kan dus jammer genoeg ook niet verder voor je nakijken wat er aan de hand is.
Als ik je goed begrijp, dan heb je na mijn vorige bericht telefonisch contact met ons gehad en heeft er een collega beloofd om het te laten onderzoeken en terug te bellen? In dat geval zal je gecontacteerd worden van zodra er een oplossing is.
Belde je niet opnieuw, dan kan ik niet anders dan je aanraden om dat alsnog te doen en om te vragen om de situatie te laten onderzoeken.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.