Beantwoord

technische problemen

  • 3 December 2020
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb problemen met inlogin op de easy banking .

icon

Beste antwoord van YannickB 3 December 2020, 12:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo @Yunos ahmadzai 

Wat gebeurt er precies wanneer je probeert in te loggen? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding en een foutcode? Zo ja, welke exact?

En de app jou gebruikt komt boven easy banking te staan .schakel de door te gaan ..dit wat ik heb ontvangen als ik probeer in te login 

Reputatie 7

Bedankt!

Die boodschap verschijnt wanneer Easy Banking merkt dat een andere app je scherm probeert aan te passen. Uit veiligheid zal onze app zichzelf dan blokkeren.

Meestal gaat het om onschuldige apps zoals apps die de lichtsterkte en de kleur van je beeldscherm aanpassen, of Facebook Messenger (wanneer er bepaalde instellingen geactiveerd werden).

Je kan dit vaak oplossen door alle apps die op de achtergrond geopend staan, te sluiten.

toch blijft het probleem het zelfde na het sluiten van alle apps

Reputatie 7

Heb je in dat geval recent nieuwe applicaties geïnstalleerd? Zo ja, dan dan raad ik je aan om die apps via de instellingen van je smartphone geforceerd te stoppen en om, indien die optie ingeschakeld staat, ‘autostart’ of gebruik op de achtergrond uit te schakelen.

Mogelijk dien je nadien ook je toestel te herstarten.

 

Reageer