Beantwoord

visa verrichtingen easy banking app

  • 26 September 2023
  • 4 reacties
  • 279 Bekeken

Ik kan de verrichtingen van mijn visa niet meer zien op de easy banking app. De melding "Uw verrichtingen zijn momenteel niet beschikbaar. Probeer later opnieuw."

Voor de rest werkt de app prima. Er is ook geen nieuwe update van de app beschikbaar.

icon

Beste antwoord van Jonas F 26 September 2023, 09:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Ik kan de verrichtingen van mijn visa niet meer zien op de easy banking app. De melding "Uw verrichtingen zijn momenteel niet beschikbaar. Probeer later opnieuw."

Voor de rest werkt de app prima. Er is ook geen nieuwe update van de app beschikbaar.

Dag @Archimedez,

Bedankt voor je bericht.

Je kan eventueel proberen om de Easy banking app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit kan er voor zorgen dan je probleem opgelost geraakt.

Indien het probleem blijft aanhouden dan vermoed ik dat het gaat om een technisch incident. Je kan best even afwachten tot onze interne diensten het nodige doen om het op te lossen.

Ik geef het alvast door aan hun zodat ze kunnen nagaan wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Dag Jonas

Bedankt voor je snelle antwoord.

Even een update: ik heb de app ondertussen opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.

Online kan ik wel mijn visa verrichtingen bekijken maar in de app dus niet.

Vriendelijke groeten

Reputatie 2

Dag Jonas

Bedankt voor je snelle antwoord.

Even een update: ik heb de app ondertussen opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.

Online kan ik wel mijn visa verrichtingen bekijken maar in de app dus niet.

Vriendelijke groeten

Dag @Archimedez,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb het even nagetrokken en het probleem is bij ons gekend.

Ze hebben ons verzekerd dat eraan gewerkt wordt en het in één van onze volgende updates van de Easy banking app zou moeten verholpen worden.

Probeer dus zeker je updates uit te voeren via de App Store en/of Play Store. Indien ze op automatisch ingesteld staan dan zal je merken dat na verloop van tijd je probleem opgelost wordt.

Voorlopig dus nog even afwachten. 😉

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

 

Ondanks een update zonet, heb ik helaas ook nog altijd hetzelfde probleem. 

Reageer