Beantwoord

waarom duurt het zolang om mijn HelloBankrekening te activeren ?

  • 9 November 2023
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

waarom duurt het zolang om mijn HelloBankrekening te activeren ?

icon

Beste antwoord van Tim DL 10 November 2023, 10:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

waarom duurt het zolang om mijn HelloBankrekening te activeren ?

Dag @xa4rob,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Ik begrijp dat het vervelend is wanneer het even duurt voordat je rekening geactiveerd is.

Heb je reeds aangemeld op je Easy Banking Web of App en de nodige documenten getekend om de rekening te activeren?

Zo ja, raad ik aan ons Hello Team even telefonisch te contacteren via ‘Hulp en contact’ in het communicatiemenu van je Hello Bank App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Hello Team of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 433 41 41 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Indien je nog geen kaart hebt ontvangen, raad ik ook aan ons even telefonisch te contacteren op 02 433 41 41, dan kunnen we het voor jou nakijken.

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer