Beste,
Elke keer als ik een betaling wil doen komt er op dat een probleem is met de app en dat ik later moet proberen fout was0372
Beste,
Elke keer als ik een betaling wil doen komt er op dat een probleem is met de app en dat ik later moet proberen fout was0372
Hey
Is dit wanneer je een overschrijving wilt doen of een betaling via het Bancontact gedeelte van onze app?
Groetjes,
Lieze
Beste,
Dit is wanneer ik een overschrijving wil doen.
groetjes Rudy
Ik heb je vraag even in een apart onderwerp geplaatst zodat we het makkelijker op kunnen volgen.
Krijg je die foutmelding bij alle overschrijvingen, of slechts overschrijvingen naar een bepaalde rekening?
Verschijnt ze bij alle overschrijvingen, dan bel je ons best even op 02 762 60 00 zodat we je rekening na kunnen kijken.
Krijg je die boodschap enkel bij overschrijvingen naar een bepaalde rekening, dan gaat het om een probleem bij de begunstigde. Je kan die persoon in dat geval best even contacteren om na te gaan of het nummer nog klopt en of hij weet heeft van problemen (zo niet, dan dient die persoon zijn eigen bank even te bellen).
Loopt het fout bij een overschrijving naar een eigen spaarrekening, dan is het mogelijk een spaarrekening met een jaarlijkse stortingslimiet. Bijvoorbeeld Woonsparen of de Hello4You-spaarrekening (beiden 6.000 EUR per jaar) of Ster Spaarrekening (9.000 EUR per jaar). Eens die limiet bereikt is, kan je er dat jaar niet meer op storten. Ook opnames zorgen er niet voor dat je opnieuw kan storten. Je kan wel op een andere spaarrekening blijven storten.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.