Beantwoord

wat betekent errorcode eba 0010?

  • 1 September 2023
  • 6 reacties
  • 2204 Bekeken

Hallo, elke keer wanneer ik mijn gegevens invul in de eba app krijg ik deze errorcode. Wat betekent deze en wat kan ik er aan doen?

icon

Beste antwoord van Tim DL 1 September 2023, 15:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Hallo, elke keer wanneer ik mijn gegevens invul in de eba app krijg ik deze errorcode. Wat betekent deze en wat kan ik er aan doen?

Dag @Kobus,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Bij welke stap krijg je deze foutcode?

Indien het is bij het aanmaken van je profiel, raad ik aan om eens na te kijken dat de tijd en datum van je toestel zeker op automatisch staan. Indien dit in orde is en je krijgt deze melding na het ingeven van de activatiecode die je via sms krijgt, dan best eens de activatiecode cijfer per cijfer ingeven en niet via de automatische invulfunctie.

 

Moest het nadien nog steeds voorvallen kan je best contact opnemen met onze helpdesk op 02 433 40 92.

 

Groetjes, 

Tim DL 

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Hallo,

Het gebeurt bij het aanmelden bij het scherm waar je je klant en kaartnummer moet ingeven.

Bedankt!

Hallo,

Het gebeurt bij het aanmelden bij het scherm waar je je klant en kaartnummer moet ingeven.

Bedankt!

Hey,

Ik heb dit probleem ook. Is het bij jou ondertussen gelukt om je aan te melden en hoe heb je dit probleem dan opgelost?

Alvast bedankt :)

Reputatie 4

Hallo @Nica,

Als je dit zelfde probleem ervaart dan raden ook aan onze helpdesk te contacteren. Zo kan er gekeken worden wat de oorzaak is van het probleem en kan dit hopelijk voor jou opgelost worden.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

We kunnen niet inloggen met onze bpost kaart we krijgen steeds de eror EBA0010

Reputatie 4

Hallo @NATHALIE DERYCKERE,

Bedankt voor je geduld. Onze excuses voor het ongemak dat dit probleem veroorzaakt. Bij enkele klanten is er dus helaas nog een probleem met de online toegang.

Momenteel kunnen we voor dit probleem op te lossen enkel aanraden telefonisch contact te zoeken via het Easy Banking Centre: 02 762 60 00 of langs een kantoor te gaan.

Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 22u.

Wij hopen natuurlijk dat deze problemen zo snel mogelijk zijn opgelost.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer