Waarom kan ik via Easy Banking Web geen doorlopende opdracht verwijderen of wijzigen destijds ingevoerd op een beleggersrekening ?
Beste antwoord van Julie N
Bekijk origineelWaarom kan ik via Easy Banking Web geen doorlopende opdracht verwijderen of wijzigen destijds ingevoerd op een beleggersrekening ?
Beste antwoord van Julie N
Bekijk origineelHallo
Bedankt voor jouw bericht.
Ik raad jou even aan om telefonisch contact op te nemen met ons. Zo kunnen we samen kijken wat er juist aan de hand is.
Je kan ons best contacteren via Easy Banking App via de optie ‘communicatie’ of op het nummer 02 762 60 00 in combinatie met jouw phone code Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis.
Wij zijn bereikbaar op weekdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Fijn weekend.
Groetjes,
Julie N
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.