Beantwoord

Wijzigen of verwijderen van een doorlopende opdracht op een beleggersrekening

  • 21 September 2023
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Waarom kan ik via Easy Banking Web geen doorlopende opdracht verwijderen of wijzigen destijds ingevoerd op een beleggersrekening ?

icon

Beste antwoord van Julie N 22 September 2023, 11:52

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @LVB , 

 

Bedankt voor jouw bericht.

 

Ik raad jou even aan om telefonisch contact op te nemen met ons. Zo kunnen we samen kijken wat er juist aan de hand is.

 

Je kan ons best contacteren via Easy Banking App via de optie ‘communicatie’ of op het nummer 02 762 60 00 in combinatie met jouw phone code Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis

 

Wij zijn bereikbaar op weekdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Fijn weekend. 

 

Groetjes, 

Julie N

Reageer