Ik kan niet inloggen op mijn Hello Bank!-app. De app opnieuw installeren, telefoon aan- en uitzetten.., het werkt allemaal niet. Ik kreeg steeds de foutmelding “EBW1084”. Hoe kan ik dit oplossen?
Bedankt!
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelIk kan niet inloggen op mijn Hello Bank!-app. De app opnieuw installeren, telefoon aan- en uitzetten.., het werkt allemaal niet. Ik kreeg steeds de foutmelding “EBW1084”. Hoe kan ik dit oplossen?
Bedankt!
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelHey
Je neemt hiervoor best telefonisch contact op met Hello Bank! via het nummer 02 433 41 41. Via die weg kan een collega bekijken wat er aan de hand is.
Nog een fijne dag gewenst!
Vriendelijke groeten,
JarneM
Beste,
Ik had hetzelfde probleem voor, bij mij werd het probleem opgelost door op de computer in te loggen en zo de terms of service te accepteren van mijn zichtrekening.
Mvg
Maxim Simons
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.