Beantwoord

verschil Hello Bank en Comfort Pack

  • 19 July 2023
  • 1 reactie
  • 827 Bekeken

Hallo, 

wie kan mij helpen en even toelichten (of bevestigen) wat exact het verschil is tussen het comfort pack en de hello bank kaart? Ik ben namelijk net 28 geworden en ben dus automatisch omgeschakeld naar het comfortpack. Voor deze rekening moet ik echter betalen, terwijl dit voordien niet zo was. Ik ben dus aan het overwegen om terug te schakelen, maar wil zeker zijn dat ik de verschillen goed begrijp.


Dit is hoe ik het tot nu toe begrepen heb:

  • Hello bank-kaart: Een internationale Visa Classic kredietkaart met 1 gratis zichtrekening.
    - overal ter wereld te gebruiken, gratis geldafhaling in de eurozone (?)
    - gratis rekeningnummer
    - geen advies over bankzaken meer bij de bank (telefonisch is me gezegd dat dit wegvalt)
     
  • comfort pack: Een betalende formule met 1 tot 3 zichtrekeningen + 1 kredietkaart Visa Classic.
    -Tot 3 zichtrekeningen met 1 kaart per persoon en per rekening
    - Gratis afhalingen aan de geldautomaten in de Eurozone
    - advies bij de bank indien gewenst
    - 3,5 euro per maand betalen

Het grote verschil lijkt me dus dat een betalende comfort pack eerder geschikt is voor een gezin (meerdere zichtrekeningen) en het verkrijgen van advies bij de bank. 

Klopt dit? Of zijn er belangrijke verschillen die ik over het hoofd zie?

 

Bedankt

Ine
 

icon

Beste antwoord van Eschauma 20 July 2023, 11:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Ine Hertogs

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Onze Hello betaalrekening is een 100% digitale rekening, wat wil zeggen dat je je rekening beheert via Hello bank! App of Easy Banking Web. Wanneer je toch bijkomende informatie nodig hebt kan je hiervoor telefonisch terecht bij het Hello Team. Je hebt recht op 1 gratis zichtrekening met daaraan gekoppeld een Bancontact-Visa-Debit debetkaart. Indien je ook een kredietkaart wenst dan zijn daar bijkomende kosten aan verbonden. Bijkomende info over de Hello betaalrekening kan je hier terugvinden. 

 

In het Comfort Pack zitten inderdaad 3 betaalrekeningen inbegrepen, één Bancontact-Visa Debit-debetkaart per persoon en per betaalrekening en een Visa Classic kredietkaart (onder voorbehoud van aanvaarding). Net zoals bij de Hello rekening kan je je rekeningen beheren via Easy Banking App en Easy Banking Web. Voor advies kan je terecht bij onze adviseurs van het Easy Banking Centre maar kan je ook terecht kan in onze kantoren. Alle info over de Comfort Pack kan je hier nog even nalezen. 


Hopelijk is dit voor jou zo iets duidelijker.

Mocht je toch nog vragen hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. 

 

Ps: Jouw mening telt! We willen jou graag uitnodigen om je ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en volledig anonieme) tevredenheidsenquête. Door jouw bijdrage kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

 

Groetjes, 

Eschauma

Reageer