Beantwoord

11cijferige startcode

  • 17 December 2023
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Ik moet mijn 11 cijferige startcode ingeven om mijn debetkaart de deblokkeren, echter de computer reageert telkens niet op mijn ingave en geeft dan aan dat te tijd verlopen is. Kunt u mij zeggen hoe dit te verhelpen? 

icon

Beste antwoord van LarsD 18 December 2023, 11:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo @Michel Adriaansens,

Bedankt voor je bericht.

Indien het niet meer mogelijk is om met de activatiecode de kaart te activeren kan je ook door te bellen naar het Easy Banking Centre de kaart op afstand laten activeren.


Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Je kan dan bellen op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Het easy banking center kon me helaas niet helpen. Uiteindelijk ben ik naar het kantoor gegaan aan de Belgielei in Antwerpen en daar heeft Stephanie Willemsen me uitstekend geholpen. Dank aan haar

Reputatie 4

Hallo @Michel Adriaansens,

Bedankt voor ons een update te geven.

Het is fijn om te vernemen dat je toch goed bent verder geholpen en dat je de debetkaart nu in gebruik kan nemen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer