Beantwoord

aanvraag voor nieuwe kaart

  • 14 September 2023
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Beste,

mijn naam is Bruno Viaene, ik zit al een paar jaren rond te dwalen maar zonder een beetje hulp is het moeilijk mij terug op het goeie pad te zetten. Sinds mijn dochter van 2,5j in begin mei 2017 in het ziekenhuis van jette met leukemie werd gediagnosticeerd een beetje later 1 van mijn beste vrienden zijn klein broer van een jaar of 2 verschil met ons heeft zich toen een maand later opgehangen. En ja zo is gans mijn wereld ingestort sinds dien leef ik met ups en downs en ik weet soms niks meer en dat ik in een depressie zit met niemand dat mij helpt en dit is al mijn meerdere poging dat ik mij probeer terug beter te voelen. Dus daarom ik zit nu met een vraag zou u mij kunnen helpen met mij aub in contact te zetten met een service voor een nieuwe kaart aan te vragen zonder enige app of telefoonnummer ik heb onlangs mijn gsm waar al mijn nodige apps op waren en telefoonnummer kwijt gespeelt en ik had nu juist mijn ocmw leefloon juist terug in orde kunnen brengen maar het is nu al meer dan 3jaar dat ze moeilijk hebben gedaan toen ik de aanvraag dee bij BNP paribas aan mijn kantoor in Halle. Ik ben in deze stad geboren. Ik kan genoeg info doorsturen naar de diensten maar kan niet bellen. En ik sta nu al een tijdje (ambtshalve geschrapt) bij de gemeente ik ben in afwachting voor een referentie adres bij (ocmw) maar betwijfel het akkoord paar jaar geleden werd deze niet goedgekeurd en nu wat ik gewoon wil is mij een nieuwe debit kaart kunnen laten opsturen naar mijn laatste adres dat jullie hebben in mijn dossier. Ik kan daar nog steeds bij die mensen dat daar wonen terecht. Ik ben onlangs geweeste en ik ken de gebuur die daar in het gebouw ook woont. ik heb genoeg informatie om mij te kunnen identificeren en weet zelf over mijn laatste transacties wegens de laatste jaren het er niet zo veel waren. En hopelijk kan ik van u toch een beetje iemand met een menselijke hart hulp krijgen en niet enkel gewoon antwoorden die ik een paar jaar geleden heb gekregen was (dat ik met mijn nieuwe identiteitskaart zou moeten komen, wegens ze die moeten in de computer steken of zoiets, maar deze kan nog effe tijd nemen voor dit in orde komt) ik probeer mijn leven wat in orde te brengen maar elke keer krijg ik tegenslagen en ik kan zo niet verder dees moest nu juist eens voorvallen ik heb in al die tijd die gsm thuis laten staan want had deze enkel nodig  wanneer ik een inkomen had op mijn Easy bank app waar ik dan enkel ook nog maar kon door storten naar mijn vrienden voor mijn geld te kunnen verkijgen. Ik kon geen online betalingen meer doen sinds de laatste keer ik een nieuwe kaart vroeg bij mijn BNP kantoor in Halle.. en op die gsm zat mijn It's me app natuurlijk, dat ik ook soms nodig had. Maar ja nu ben ik deze gsm kwijt nu kan ik helemaal niks meer doen. En hoop echt dat jullie mij iemand gaan doorgeven met een goed hart want die vind je precies de laatste tijd niet meer. Ook al ben ik er vrij zeker van. Dat wat ik vraag nog niet zo veel gevraagd is en dat dit zoizo mogelijk is maar ik had zoals ik  al zei de laatste jaren veel aan mijn hoofd en ik ben er  gewoon niet meer bij. En nu dat ik mijn leefloon terug heb sinds maand juni. Begon het juist wat te beteren maar nu kan ik zelf daar niet meer aan dat beetje dat ze me storten om te kunnen Overleven! Hopelijk krijg ik snel een reactie en sorry voor heel deze uitleg maar ik moest het wel uitleggen direct en waarschijnlijk ga ik het nog mogen uitleggen aan volgende service. Alvast bedankt

 

Vriendelijke groeten, 

Bruno Viaene

icon

Beste antwoord van Julie N 14 September 2023, 10:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @bruno90 , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Ik heb, gezien jij mij persoonlijk ook hebt gestuurd, jouw vraag beantwoord via privebericht. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer