beste mevrouw/meneer
Ik vind de startcode van 11 cijfers niet om mijn bankkaart te activeren.Ik heb ook geen bericht of sms gekregen dus ik vroeg me af waar ik die zou kunnen vinden?
Met vriendelijke groet
Stella Janssen
beste mevrouw/meneer
Ik vind de startcode van 11 cijfers niet om mijn bankkaart te activeren.Ik heb ook geen bericht of sms gekregen dus ik vroeg me af waar ik die zou kunnen vinden?
Met vriendelijke groet
Stella Janssen
Hoi Stella,
Bedankt voor je berichtje op onze community!
De 11-cijferige code krijg je inderdaad via SMS, en dit de dag na de aanvraag van je bankkaart.
Als je de code niet ontvangen hebt, mag je ons contacteren via 02/762.60.00, zodat we voor jou een nieuwe code kunnen voorzien.
Indien mogelijk, mag je ons beveiligd contacteren vanuit de app, of met je code van Easy Banking Phone.
Nog een fijne dag alvast!
^RV
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.