Beantwoord

alleen easing banking app op telefoon -wat met aanpassingen van je kaarten?

  • 23 December 2020
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

mail gekregen als zou ik vanaf maart 2021 gedebiteerd worden voor het laten opsturen van visa facturen. ik zou nu via de easy banking app iets kunnen wijzigen nl. adres omzetten naar electronisch bij Visa, maar via mijn app op gsm zie ik deze functie niet en ik wens niet via desktop aan easy banking te doen. Hoe annuleer ik nu het laten versturen van uitgavenstaten voor visa? wil ze effectief electronisch ontvangen via zoomit en dus niet betalen voor verzending! 

icon

Beste antwoord van Shari V 23 December 2020, 14:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Hallo Misjoe

 

De uitgavenstaat van je kredietkaart kan je ook digitaal - via Zoomit - ontvangen. In je online banking (wij noemen dit 'Easy Banking Web') kan je dit wijzigen.

Je vraag kwam - in omgekeerde richting (van elektronische ontvangst naar papier) - al eens aan bod :In dit bericht kan je terugvinden hoe je de de voorkeur voor de ontvangst van je uitgavenstaat kan wijzigen. Uiteraard kan jij het via dezelfde weg wijzigen, maar dan van papier naar elektronisch.

Hopelijk heb je hiermee voldoende informatie?

Beste Shari,

 

de inhoud van je bericht is leeg, dus kan ik niet nakijken hoe ik de voorkeur kan wijzigen en voor alle duidelijkheid: ik gebruik de easy banking app alleen via mijn GSM en dus niet via desktop (!) - ik wens dit ook zo te houden,

 

Misjoe

Reputatie 3
 Misjoe , als je geen gebruik maakt van het web kun je deze enkel telefonisch laten nakijken en aanpassen. Bel beveiligt binnen via de ‘Contact’ functie in de applicatie.

 

 

het is al gelukt - weliswaar via desktop, die ik dus niet gebruik voor Easy Banking … maar de functie wijzigen is niet terug te vinden in de GSM-app … Bovendien krijg je de helft van de tijd ‘technische fout’ dat wil ik nu ook even melden, want erger er me blauw aan dat de GSM-app meer niet dan wel werkt. Soit, het is dus geregeld,

Reputatie 3

Misjoe , de functie om deze te wijzigen is in de app inderdaad niet mogelijk.

Als de app een technische storing heeft gebeurt dit vaak voor de veiligheid van jouw gegevens. Andere app’s laten het namelijk toe van elkaar te lezen, onze app blokkeert dit en dan kan er een ‘technische storing’ voordoen. Als tip kan ik je meegeven alle andere app’s op de achtergrond te sluiten bij gebruik van de Easy Banking applicatie.

Reageer