Beantwoord

annulatie verzekering MC gold

  • 16 July 2023
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

beste,

 

bij annulatie geldt een max bedrag van 6500 euro per reis, moet  bij een reis van 13000 euro ook

70 % betaald worden met MC  of geldt hier het bedrag van 6500 euro ?

 

dank voor uw antwoord

Annie

icon

Beste antwoord van Annie De Borger 17 July 2023, 12:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Annie De Borger,

Bedankt voor je bericht.

In dit geval moet je rekening houden met de kosten voor wijziging of annulatie die zijn opgenomen in de algemene verkoopsvoorwaarden van de verzekerde reis.

Er wordt een maximale dekking gegeven voor deze kosten tot een bedrag van 6 500 euro per familie/reis/jaar met een maximum van 2 annuleringen/wijzigingen/onderbrekingen per kalenderjaar. Alles boven dit bedrag wordt dus niet gedekt door de verzekering.

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Beste,

Ik vind dit geen duidelijk antwoord , de afrekening moet 1 maand  voor afreis betaald worden, in dit geval 9000 euro, mijn vraag was moet er dan met de MasterCard max 6500  betaald worden voor volledig dekking?  Bij annulatie daarna , dus 30 dagen voor afreis is de volledig som betaald maar de annulatie Mc betaald dan maar max 6500 . Dus mijn vraag is het voldoende om 6500 te betalen met MasterCard Gold te betalen, de rest met overschrijving ? Ik vind hier nergens een duidelijk antwoord, er staat steeds 70% moet betaald worden met MC. Graag meer duidelijkheid

Annie

Reputatie 4

Hallo, @Annie De Borger,

Wil je graag nog meer duidelijkheid? Dan kan je best contact opnemen met de verzekeraar. Dat is AG Insurance: 02/664 45 25 of per mail: goldcardinsurance@aginsurance.be.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

beste,

 

duidelijk antwoord gekregen van AG Insurance, er moet wel 70% betaald  van reis worden met MC gold maar de dekking is max 6500. Er kan voor het overige bedrag eventueel een bijkomende annulatieverzekering genomen worden.

Annie

Reageer