Beantwoord

automatbanking

  • 9 February 2021
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Dag Best

 

 

Ik ben Hashem Mahindoust 

 

1 week geleden liep mijn creditcard vast in uw  Bank kantoor geldautomaat.  

 

En je vertelde me dat morgen de dienst zal komen 

en je creditcard uit de automaat zal halen.  

 

En we zullen je bellen.  

 

Om hier te komen bezorgen.  

 

En ik wacht al een week op je.  

 

Wanneer bel je me?  

 

Kan ik Kom nu naar de bank?

 

Vandaag is mijn laatste dag.  

 

Ik moet mijn rekeningen via de bank betalen.  

 

Als ik vandaag niet betaal, krijg ik een boete van ongeveer € 300, -.

 

Mijn creditcard 


 

met vriendelijke groeten 

Hashem Mahindoust 

icon

Beste antwoord van Anonymous 9 February 2021, 14:27

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @Hashem ,

Mijn excuses voor het ongemak.

Als je niet gecontacteerd werd vrees ik dat ze je kaart niet hebben kunnen recupereren. Ik raad je aan om Card Stop te contacteren zodat je zo snel mogelijk terug een nieuwe kredietkaart hebt.

Groetjes,

Lieze

Best @LiezeH 

Ik vind dit ook erg belachelijk.  

Dat Werknemers van BNP Bank in (Kortrijksesteenweg 250, 9000Gent.) konden mijn creditcard niet uit de geldautomaat halen.  
Dit overkwam mijn vriend bij BNP Bank  IN Brussel een jaar geleden.  

De bankmedewerker overhandigde ons de kaart ongeveer 10 minuten later

wil je ik nu een nieuwe kaart aanvragen?  
Dat betekent nog 8 dagen wachten.  😂

Ik ben echt moe 

 

met vriendelijke groeten 

Mahindoust  Hashem

 

Hey @Hashem,

In de meeste kantoren worden de automaten ondertussen uitbesteed, waardoor wij hier zelf geen toegang meer tot hebben.

Ik kan via de Community geen kaarten bestellen.

Je kan dit via het Easy Banking Centre aanvragen op 02 762 60 00.

Groetjes,

Lieze

Reageer