Beantwoord

Bancontact QR code

  • 30 April 2020
  • 3 reacties
  • 1657 Bekeken

Ik heb de app op een gloednieuwe smartphone met Android 10 geïnstalleerd. Wanneer ik de bancontact functie voor scannen QR code start, start het scherm, maar het camerabeeld bevriest onmiddellijk en blijft zo. Al wat ik kan doen is de toepassing afsluiten. De camera van het toestel werkt perfect, want ik kan zowel foto’s als video’s opnemen. Ook kan ik met een andere app QR codes scannen. Het ligt dus niet aan het toestel. Ook alle andere 118 geïnstalleerde apps werken perfect. Is er een probleem met Android 10, want op mijn oude smartphone (Android 7) werkte het scannen van de QR code wel. Of kent er iemand een oplossing ?

icon

Beste antwoord van YannickB 4 May 2020, 09:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

dag @pbarrez :wave:

Is een gekend probleem op de Easy Banking App. 

Oplossing: Payconiq by Bancontact installeren en je bankkaarten koppelen, deze zal normaal gezien wel moeten werken. 

Succes! :ok_hand:

Is wel een blamage voor de "grootste bank" van Belgiė. Oplossing: installeer een andere app. 🙄

Het werkt wel bij de concurrentie.

Reputatie 7

@pbarrez @OguzhanB 

We werken momenteel volop aan een update voor Easy Banking App die de problemen met de Bancontact-functie op zal lossen. Een voorlopige oplossing is inderdaad om de Payconiq by Bancontact-app te installeren zodat je toch nog betalingen via QR uit kan voeren.

Reageer