Beantwoord

bankcontact-Visa Debit-debetkaart

  • 26 August 2021
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Ik je heb eind juni een e-mail ontvangen dat ik een nieuwe bankkaart krijgen zal en ongeveer een week later ontving ik de groene bankcontact-Visa Debit-debetkaart. Mijn ouders die ook die email gekregen hebben kregen geen nieuwe kaart. Vandaag kreeg een andere kaart in de brieven bus, deze keer een blauwe, ook Visa Debit kaart, en in de hoek staat Hello bank! Hoe kan het dat ik een tweede kaart heb ontvangen en waarom, en mijn ouders niets hebben ontvangen? 

Met vriendelijke groeten 

Rachel

icon

Beste antwoord van JadieT 26 August 2021, 13:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo @Rachel 

Iedere klant gaat deze nieuwe Visa Debitkaart ontvangen. De vervangingen gebeuren in verschillende schijven en worden intern geselecteerd.

Als uw ouders deze nieuwe Visa Debitkaart nog niet ontvangen hebben, kunnen zij best controleren of wij over de correcte adresgegevens beschikken. Dit kan door aan te melden in de Easy Banking Web bij instellingen.

Als je verschillende debetkaarten bij onze bank hebt, ga je inderdaad voor elke debetkaart een vernieuwing krijgen.

Mocht dit niet het geval zijn, kan ik u aanraden om telefonisch contact op te nemen met het Easy Banking Centre vanuit uw Easy Banking App door aan te melden en onderaan op ‘contact’ te klikken. Nadien mag u ‘Easy Banking Centre’ selecteren.

Groetjes

Reageer