Beantwoord

bankkaart

  • 16 April 2021
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

Heb een nieuwe bankkaart gekregen omdat de andere geblokkeerd was .Zijde dat het de zelfde code was. Maar juist naar automaat geweest nam de code niet aan !Kan ik een nieuwe code krijgen?

 

 

 

icon

Beste antwoord van JarneM 17 April 2021, 13:38

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @Jacobs nancy ,

Gaat dit om een debet- of kredietkaart?

Groetjes,

Lieze

Debit kaart

In dat geval wordt er in de meeste gevallen wel een nieuwe pincode aanmaken.

Volgens de standaardprocedure krijg je de dag na de aanvraag een sms met de instructies om een nieuwe pincode te kiezen. Wordt deze binnen de 7 dagen niet gekozen, wordt de kaart opgestuurd met een automatisch aangemaakte pincode die een dag vroeger of een dag later dan je kaart toekomt.

Is beide bij jou niet gebeurd?

Groetjes,

Lieze

Goede morgen 

Inderdaad is beide niet gebeurd.

Hoe bekom ik een nieuwe pincode ?

groetjes

Reputatie 2

Hallo @Jacobs nancy 

 

Dan neem je best even opnieuw contact op met het Easy Banking Centre zodat ze dit voor je kunnen controleren en indien nodig kan dan een eventuele nieuwe pincode aangevraagd worden.

 

 

Met vriendelijke groeten

Jarne

Reageer