Beantwoord

Bankkaart defect

  • 22 January 2024
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik zit al sinds eind december te sukkelen met mijn kaart. Ik kan geen betalingen uitvoeren of geldafhalingen. Ik heb meerdere malen met support van Bpost bank gebeld om meer duidelijkheid te krijgen. Daarnaast ben ik ook een aantal keer een kantoor binnengesprongen. Eerst werd me gezegd wacht het nog even af. en de week erop kon ik geen nieuwe kaart meer aanvragen vanwege de overname. Het laatste dat ze geprobeerd hebben is card stop om zo automatisch een nieuwe kaart toegestuurd te krijgen, maar ook dit heeft niet gewerkt. Dit is nu mijn 5de week dat mijn kaart niet werkt en ik had graag geweten wanneer ik een nieuwe kaart kan ontvangen, want deze situatie is zeer lastig.

Vanwege dat mijn kaart geblokkeerd is kan ik nu ook niet inloggen op de easybanking.

 

Alvast bedankt.

Liam

icon

Beste antwoord van LarsD 24 January 2024, 14:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Liam Tielemans,

Bedankt voor je bericht.

Dit is inderdaad een vervelende situatie en onze excuses hiervoor.

Sinds de overgang van bpost bank naar BNP Paribas Fortis moet het nu wel mogelijk zijn geworden om een nieuwe kaart voor je aan te vragen. Op basis van je uitleg lijkt het ons dat kaart defect is en een vervanging de enige oplossing gaat zijn.

Je kan alvast contact nemen met het Easy Banking Centre via 02 762 60 00 om een nieuwe kaart aan te vragen. Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer