kunnen jullie mijn bankkaart terug deblokkeren
Beste antwoord van Tim DL
Bekijk origineelkunnen jullie mijn bankkaart terug deblokkeren
Beste antwoord van Tim DL
Bekijk origineelkunnen jullie mijn bankkaart terug deblokkeren
Dag
Bedankt voor je bericht.
Heb je de kaart geblokkeerd via Cardstop of is je pincode geblokkeerd?
Indien je deze geblokkeerd hebt via Cardstop kan de kaart niet gedeblokkeerd worden en wordt er automatisch een nieuwe kaart opgestuurd.
Indien de pincode geblokkeerd is, deze kan je deblokkeren via je Easy Banking App:
> Aanmelden
> Mijn diensten
> Kaarten
> Selecteer de kaart
> (Pincode) Deblokkeren of bekijken
> Deblokkeren
Wanneer je dit dan hebt bevestigd zal je je kaart terug in gebruik kunnen nemen.
Het is belangrijk dat je eerste verrichting een geldopname in een bankautomaat is of een fysieke betaling in een winkel of bij een handelaar (met pincode).
Indien dit niet zou lukken, en je hebt de kaart niet geblokkeerd via Cardstop, dan raad ik aan om ons telefonisch te contacteren via ‘Communicatie’ in je Easy Banking App of op 02 762 60 00.
Groetjes,
Tim DL
PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.