Beantwoord

bankrekening geblokkeerd

  • 6 August 2022
  • 2 reacties
  • 569 Bekeken

Hoi

 

Ik kom er vandaag achter dat mijn bank rekening is geblokkeerd . Ik stond in de supermarkt om af te rekenen tot de pin automaat aangaf dat er verificatie verreist is. Daarna meteen gebeld met de bank. Ze gaf aan dat de fraude afdeling,  uit voorzorg mijn rekening geblokkeerd is omdat ik via een website kado kaartje had gekocht. Dat heb ik weliswaar zelf gekocht en afgerekend. Fijn dat de bank deze voorzorgsmaatregel neemt alleen zit ik nu in paniek. Ik vertrek aanstaande maandag op reis en ik heb natuurlijk mijn geld nodig. De bankmedewerker heeft er spoed achter gezet maar kon mij verder niet vertellen hoelang het zou duren voordat mijn rekening word gedeblokkeerd. Mijn vraag is dus hoelang duurt de deblokkeren  aangzien het NIET om fraude gaat. Bedankt 

icon

Beste antwoord van JarneM 8 August 2022, 16:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @Naima boutiba ,

 

Mocht je op heden nog geen extra informatie vernomen hebben van onze collega, raad ik je best aan nogmaals telefonisch contact op te nemen met ons Easy Banking Centre.

 

Via deze weg heb ik namelijk geen toegang tot jouw persoonlijke gegevens en kan ik dus niet bevestigen of jouw rekening en/of debetkaart reeds zijn gedeblokkeerd of wat er reeds ondernomen is.

 

 

Alvast bedankt voor het begrip en toch reeds een fijne reis gewenst!

 

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Hoi.

 

het is inmiddels al opgelost. Bedankt👍🏼

Reageer