Beantwoord

betalen met bankcontact app

  • 12 April 2020
  • 1 reactie
  • 597 Bekeken

Beste,

Sinds ik een nieuwe kaarlezer heb ontvangen van fortis kan ik geen betalingen meer doen via deze kaarlezer ook betaling via de bankcontact app of payconic app werken niet. Steeds krijg ik de melding dat de betaling geannuleerd is. Ik kan wel nog geld overschrijven naar andere rekeningen of geld afhalen dat is geen probleem.

Zouden jullie mij verder kunnen helpen?

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord van YannickB 14 April 2020, 12:38

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Noah,

Werd enkel je kaartlezer vervangen?

Zo ja, dan is er iets anders aan de hand, want onze kaartlezers zijn niet persoonlijk en dienen enkel om een code te berekenen op basis van de kaart die je erin steekt. Ze kunnen dus geen enkel effect hebben op betalingen via QR-code.

Ik raad je aan om ons hierover even te bellen via 02 762 60 00. Op die manier hebben we meteen zicht op je rekeningen en op de pogingen die je ondernam.

Reageer