Beantwoord

betalen online

  • 7 July 2021
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Beste

 

Als is soms probeer dingen online te bestellen, lukt het niet altijd. Ik ga dan een kijkje nemen op de app om te zien of ik wel genoeg heb. Maar ik wou vandaag iets bestellen van 80 euro en op de kaart heb ik rond de 210 euro en toch wordt de betaling niet aanvaard. Het is al meerdere keren gebeurd en ik begrijp niet goed waarom dus dacht dat jullie mij misschien konden helpen. Ik zal morgen toch voor de zekerheid eens langskomen op jullie kantoor om dit probleem om te lossen.

 

MVG

Amet Bektes

icon

Beste antwoord van YannickB 8 July 2021, 09:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag Amet,

Afhankelijk van het type betaling kan het soms tot 3 werkdagen duren voor de betaling op jouw rekening zichtbaar is. Achterliggend wordt ze dan wel al meegeteld, maar je saldo wordt dan nog niet aangepast.

Daardoor kan het gebeuren dat je minder geld hebt dan wat op het eerste zicht lijkt en dat andere betalingen geweigerd worden omwille van onvoldoende saldo.

Wil je dat voor de zekerheid na laten kijken, dan raad ik je aan om ons te bellen via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code. Onze kantoren zijn momenteel enkel open op afspraak. Je zal dus jammer genoeg niet zomaar bij hen kunnen passeren.

Zeer binnenkort lanceren we alvast een update voor Easy Banking App waardoor de gereserveerde betalingen ook zichtbaar worden.

Reageer