Beantwoord

Betaling geweigerd

  • 8 July 2023
  • 5 reacties
  • 680 Bekeken

Hallo, ik zou graag willen weten waarom de bank mijn online betaling weigert. Ik wil Worlremit Belgium betalen om geld naar het buitenland te sturen. Vandaag heb ik € 2.000 online kunnen betalen. Nu probeer ik weer een betaling te doen maar het lukt niet. waarom?

icon

Beste antwoord van LarsD 10 July 2023, 10:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo, @jpgobbe,

Bedankt voor je bericht.

Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom een betaling wordt geweigerd: overschrijding gebruikslimiet van de kaart, defect aan de kaart, verzet of reservatie op de rekening, technisch probleem tussen de kaart en de handelaar,…

Als je meer info zoekt kan je best telefonisch contact nemen. Dit kan je door in Easy Banking App te klikken op Communicatie. Geen Easy Banking App? Dan kan je bellen via 02 762 60 00 en de lijn beveiligen door ingave van je klantnummer en Easy Banking Phone Code (normaal vooraf aangemaakt via het profiel in Easy Banking Web via een computer).

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Verzet kaart hoe lang duurt dit? 

Dag @Lootte ,

 

Waarom heb je een verzet op jouw kaart of rekening? Afhankelijk van de reden, zijn hier andere termijnen voor.

 

Groetjes,

Liz

Wegens zogezegde fraude tegen mij gepleegd. 

Reputatie 1

Dag @Lootte

Bedankt voor jouw feedback. Indien de kaart geblokkeerd werd wegens vermoeden van fraude, zou je in principe een bericht of brief moeten ontvangen hebben van Worldline met de vraag hen te contacteren. Je kan best zelf even contact opnemen met Worldline op het nummer 02 205 85 85, zodat je dit samen met hen kan overlopen. Indien het loos alarm blijkt, kunnen ze jouw kaart opnieuw vrijgeven. 

Alvast bedankt en nog een fijne dag verder. 

Groetjes,

JoachimJ 

Reageer