Beantwoord

betalingen geweigerd

  • 2 February 2022
  • 2 reacties
  • 770 Bekeken

Hallo,

Sinds een paar dagen word bij betalingen of opnames bij de bank mijn visa debet kaart geweigerd, stond genoeg geld op en heeft altijd gewerkt dit gebeurde van de ene dag op de ander, ook online betalingen worden geweigerd en enkel overschrijven naar andere rekeningen werkt wel, is er iemand met hetzelfde probleem of weet iemand waar dat aan kan liggen?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord van YannickB 2 February 2022, 14:34

Bekijk origineel

2 reacties

Dag Woutvdw

 

Dit kan meerdere oorzaken hebben: 

 

  • is de kaart reeds correct geactiveerd? 
  • Heb je de limiet van de kaart opgebruikt? 
  • Is er een probleem met de chip? 

 

Ik zou je adviseren om contact op te nemen met je kantoor of het Easy Banking Centrum (bel beveiligd binnen via de App met de “contacteer ons” functie) 

 

Met vriendelijke groeten

Celien

Reputatie 7

Hallo @woutvdw98 

Als je bij zowel betalingen als bij geldopnames aan automaten problemen hebt, dan is er zoals @CelienG mogelijk een probleem met je kaart, of dan staart er niet voldoende geld op de rekening. 

Je kan het beschikbare saldo van je rekening nakijken via Easy Banking App voor smartphone of tablet. Vie die weg zie je ook eventuele bedragen die gereserveerd werden voor, bijvoorbeeld, nog te verwerken transacties.

De knop ‘contacteer ons’ die @CelienG vermeldde werd enige tijd terug ook vervangen door Communicatie onderaan in de app. Als je daarop drukt, kan je kiezen voor Easy Banking Centre om ons beveiligd te bellen.

Reageer