Beantwoord

Betalingen online

  • 22 December 2021
  • 1 reactie
  • 501 Bekeken

ik kan geen betalingen meer uitvoeren online, nochtans staat er geld op de rekening. krijg steeds melding 

De betaling werd geweigerd

Om veiligheidsredenen werd de betaling niet uitgevoerd. Uw aankoop werd geannuleerd.

icon

Beste antwoord van YannickB 23 December 2021, 08:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo @piepken 

Heb je toevallig een nieuwe kaart, en zo ja, heb je ze al volledig geactiveerd door eenmaal met de chip en je pincode (dus niet contactloos) te betalen in een fysieke winkel? Pas nadien zullen online betalingen correct werken.

Heb je dat gedaan of kreeg je geen nieuwe kaart en doet het probleem zich bij een enkele webshop voor, dan kijk je best even na of je op die webshop (of in je browser) geen oude kaartgegevens meer bewaard hebt die automatisch overgenomen worden.

Heb je bij verschillende webshops problemen, dan bel je ons best op via Communicatie onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00 zodat we je rekening en kaart na kunnen kijken. We zijn er van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag. Tijdens de feestdagen worden onze openingsuren wel wat aangepast.

 

Reageer