Bnp app werkt niet

  • 13 December 2019
  • 7 reacties
  • 787 Bekeken

Zijn er nog mensen die niet kunnen inloggen op de app? Weet iemand hoelang dit gaat duren?

Het wordt wel een probleem aangezien ik niet aan mijn geld kan.


7 reacties

Reputatie 1

Het is een echt probleem aan het worden ...het is al heel de dag dan wel, dan niet ….en het is niet enkel vandaag maar al een hele tijd bezig (meer ‘technische storingen’ dan wat anders) . Eigenlijk onbruikbaar geworden. 

 

Hier ook niet pfff

Reputatie 7

@Lucderyck @idurseeg @ava4ever 

Er was vrijdag inderdaad een storing tot ongeveer 18u. Sorry voor het ongemak.

tot op heden nog steeds niets verandert aan de app, is onbruikbaar . Overweeg om over te stappen naar een andere bank, daar nog nooit problemen gehad en kunnen alle verrichtingen doorgaan

Reputatie 7

@Dirkspruyt 

Kan je me zeggen welke problemen je precies hebt en welke foutmeldingen en foutcodes er exact verschijnen?

EBA0001

al eens gebeld naar bnp  , moest profiel ook verwijderen en terug instellen.

soms komt die fout erop , en soms als je code ingeeft sluit die gewoon af

nog steeds het probleem

Reputatie 7

@Dirkspruyt 

Bedankt voor de info.

Die melding wordt jammer genoeg veroorzaakt door een fout in onze app. We werken aan een update, maar een datum kan ik je op dit moment helaas nog niet geven.

Soms kan het opgelost worden door Easy Banking App te verwijderen en je toestel volledig uit en terug aan te zetten alvorens de app opnieuw te installeren.

 

We werken tot slot ook aan een volledig nieuwe Easy Banking App om zo onder andere te zorgen voor een betere stabiliteit. Die app is in bèta (voorlopig enkel voor Android) en je kan ze vrijblijvend testen via deze link. De bèta bestaat naast de gewone Easy Banking App en bevat momenteel nog niet alle bestaande functies. We voegen stap voor stap alles toe.

Reageer